۹ دی ۱۳۹۱، ۱۵:۱۵

شعبانی فرد اعلام کرد؛

اثبات پایداری انقلاب با حضور گسترده مردم در انتخابات ریاست جمهوری

اثبات پایداری انقلاب با حضور گسترده مردم در انتخابات ریاست جمهوری

اراک- خبرگزاری مهر: استاندار مرکزی حماسه ۹دی را تجلی دفاع از ارزش های اسلامی و عقب نشینی دشمنان دانست و گفت: مردم ایران اسلامی با حضور میلیونی خود در انتخابات ریاست جمهوری آینده یکبار دیگر عظمت و پایداری انقلاب اسلامی را به جهانیان ثابت خواهند کرد تا جهانیان بدانند نقشه های انها حباب روی آب است.

علی اکبر شعبانی فرد٬ به مناسبت سالروز ۹ دی در گفتگو با خبرنگار مهر٬ افزود: نهم دی روز خنثی سازی توطئه های دشمنان قسم خورده نظام اسلام و لبیک به ندای مقام عظمی ولایت است.

وی با بیان اینکه یکی از مهمترین شاخصه های بارز ملت ایران پایبندی بر اصل ولایت فقیه است٬ گفت: مردم در 9 دی با پایبندی به این اصل مهم، توطئه های فتنه گران و دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی را بار دیگر خنثی کردند.

توطئه های دشمنان در ۹ دی به خود آنان بازگشت

استاندار استان مرکزی با اشاره به اینکه در این روز یک بار دیگر توطئه های خارجی که با همراهی برخی عوامل بی تدبیر در داخل ادغام شده بود، اضافه کرد: توطئه های دشمنان در ۹ دی ماه ۸۸ همچون گذشته نقش بر آب شد و این فتنه به خود آنان بازگشت.

شعبانی فرد نهم دی را روز ذلت دشمنان و بیداری و بصیرت مردم ایران دانست و اظهار کرد: در این روز برگ زرینی در تاریخ این انقلاب ثبت شد.

وی با اشاره به تبلیغات شبکه های ماهواره در انحراف اقشار جامعه از مقدسات خویش٬ خاطر نشان کرد: قشرهای مختلف مردم و به ویژه دانش آموزان، دانشجویان با حضور در روز راهپیمایی عظیم 9دی سال 88 باعث ماندگاری حماسه 9 دی شدند.

ملت ایران پیرو بصیرت امام سجاد (ع) در واقعه کربلا است

استاندار مرکزی در بخش دیگری از سخنانش افزود: بصیرت مردم ایران اسلامی برگرفته از بصیرت امام سجاد (ع) و حضرت زینب (س) است٬ که ایشان نقش واقعه کربلا را برای مردم تشریح کردند.

شعبانی فرد با بیان اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از 15 خرداد سال 42 تا به امروز، شاهد فتنه های بسیاری بود٬ ادامه داد: همه توطئه های دشمنان با بصیرت مردم و رهبری این ملت خنثی شده است.

اثبات پایداری انقلاب اسلامی با حضور گسترده مردم در انتخابات ریاست جمهوری آینده

وی با اشاره به اینکه حماسه روز 9 دی میثاق ملت ایران با ولایت فقیه است، اظهار کرد: اتفاقات بعد از انتخابات ریاست جمهوری سال 88 سبب شد تا دشمنان تصور کنند که در ایران پشتوانه دارند.

استاندار مرکزی خاطر نشان کرد: حضور خودجوش مردم در روز 9 دی نشان داد که مردم ایران ولایتمدار بوده و توطئه ها را خنثی خواهند کرد.
 

کد خبر 1778432

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha